2008. december 27., szombat

HOL A PÉNZÜNK?

Kedves Bombagyárosok!

Mint azt bizonyára tudjátok, az utóbbi napokban kiderült az elmúlt évek egyik legnagyobb szélhámosságára és csalására! Sajnos ennek én is és sokan mások is a szenvedő alanyaivá váltunk!

Számításaim szerint csak idén 8-10 milló forintot fizettünk be a Bombagyár kasszájába! Én egymagam befizettem 40.000 forintot!

Akkor még vakon bíztam Polgár Tamásban és azt gondoltam hogy a pénzem jó célra adom kölcsön, ráadásul 20% kamatot is ígértek nekem. Ehelyett amikor a beígért kígyóméreg gyűjtésből nem lett semmi, és bátorkodtam visszakérni a pénzem, súlyos fenyegetéseket kaptam!

A levelezésem elküldtem a rendőrségnek, a kuruc infónak is és arra kérlek titeket, hogy aki hasonló cipőben van mint én, fogjunk össze és számoljuk ki pontosan hogy kint hány forinttal vágot meg a szélhámos Polgár Tamás és együtt lépjünk fel ellene! 

KÉRJÜK VISSZA A PÉNZÜNK!

Éppen ezért egy jószándékű, figyelemfelkeltő tüntetést szeretnék szervezni a teréz körúti boltja elé! Hozzatok transzparenseket ha tudtok, hozzunk videókamerát és kérdezzük meg tőle:

HOL A PÉNZÜNK?

Sajnos a Bombagyárról folyamatosan törölték a felhívásom ezért voltam kénytelen itt megtenni! Kérlek küldjétek el mindenkinek hogy mindenki ott lehessen, akinek elúszott a pénze! Kérjük vissza a pénzünk!

Tomcat semmivel nem hajlandó elszámolni, engem is súlyosan megfenyegetett, de én kiállok az igazamért!

Ez becsületbeli ügy!

Nem félünk visszakérni a pénzünk!

A tüntetés tervezett helye és időpontja:

Budapest, Teréz körút, Tomcat Polóboltja

2009. Január 4. Vasárnap, du. 16:00

Kommentekben jelezzétek ki tud jönni vagy ha más helyszin vagy időpont lenne jó! Köszönöm!

szebb jövőt!

njoe
egy csalódott bombagyáros


9 megjegyzés:

  1. Délutan 16:00 órától, maximum fél, egy órás tüntetést szeretnék tartani, utána pedig jó lenne összeszámolnunk hogy ki mennyi pénzt nem kapott még vissza! Jó lenne ha minden károsult el tudna jönni! Szebb jövőt!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Miért nem olyankor, mikor nyitva is van a bolt?

    VálaszTörlés
  3. 2 dolog:
    1) tedd át a blogot a blog.hu-ra, mert itt senki nem fog kommentelni, és úgy talán az index is ráharap
    2) vasárnap zárva a bolt, így baromira nem fogsz a pénzedhez jutni, tedd inkább át hétfôre

    VálaszTörlés
  4. Szia azért Vasárnap mert én akkor érek rá tudniillik nem vagyok pesti. De ha gondoljátok kirakok egy szavazást és ha sokan jönnétek és nektek egy másik nap jó akkor alkalmazkodom! E-mail címem: njoe88@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. szerintem is, tedd át blog.hu-ra.
    bombagyáron már kiraktad kommentben? sztem minden topikba be kéne raknod, jó spammer módján, hogy a többi gyárlakó is kattanjon!

    VálaszTörlés
  6. köszi kiraktam a blog.hu -ra is.
    holapenzunk.blog.hu
    remélem sikerrel járunk és békésen sikerül rendezni a dolgokat!

    VálaszTörlés
  7. azért mert akkor érsz rá??? te sem lehetsz sikeres ember :)))
    na mindegy, köszi njoe, jot röhögtem :)
    preston

    VálaszTörlés
  8. mi lett ennek az ügynek a vége? Visszakaptad a pénzed?

    VálaszTörlés